ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
2. ΤΟ MULTICAST ΓΕΝΙΚΑ
2.1 Τι είναι το Multicast και γιατί γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό
2.3.1 Τι είναι τα multicast γκρουπ
2.4 Ποιος ο ρόλος και η λειτουργία του IGMP
2.4.1 Χρειάζεται οι κόμβοι να ξέρουν την ΙΡ διεύθυνση του multicast router;
2.4.2 Συνέπειες αν το query γίνει από δύο multicast routers
2.4.3 Πλεονεκτήματα των group specific query και group leave μηνυμάτων
2.4.4 Συνέπειες έλλειψης των group/group specific query μηνυμάτων
2.4.5 Συνέπειες έλλειψης μηνύματος host report
2.4.6 Γιατί ένας κόμβος στέλνει μόνο μία αναφορά για κάθε γκρουπ που είναι μέλος;
2.5 Διευθυνσιοδότηση και εκπομπή
2.5.1 Διαφοροποίηση και συνεργασία μεταξύ unicast και multicast πακέτων
2.5.2 Point-to-point διάσκεψη πραγματικού χρόνου σε αμιγές multicast περιβάλλον
2.5.3 Tunnels και διαφορά μεταξύ pruned και truncated tunneling
2.6 Αλγόριθμοι προώθησης multicast πακέτων
2.6.1 Συμπεράσματα σύγκρισης των αλγορίθμων
2.7 Πρωτόκολλα δρομολόγησης multicast
2.7.1 DVΜRP (Distance Vector Multicast Routing Protocol)
2.7.2 MOSPF (Multicast Open Shortest Path First)
2.7.3 PIM (Protocol-Independent Multicast)
2.7.4 Σύγκριση των πρωτοκόλλων δρομολόγησης
2.7.5 Αλληλεπίδραση των DVMRP, MOSPF και ΡΙΜ
3. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ VIDEOCONFERENCE - ΣΥΜΠΙΕΣΗ
3.3.1 Δειγματοληψία του ήχου (Audio Sampling)
3.3.2 Κβαντισμός του ήχου (Audio quantizing)
3.3.4 Τεχνικές συμπίεσης ψηφιακού ήχου
3.4 Συμπίεση κινούμενης εικόνας (video)
3.4.2 Τύποι video (Video formats)
3.4.4 Σύγκριση μεταξύ συμπίεσης με απώλεια και συμπίεσης χωρίς απώλεια
3.4.6 Χρήσιμοι μετασχηματισμοί για αλγόριθμους συμπίεσης
3.4.7 Τεχνικές συμπίεσης ψηφιακής εικόνας
3.4.7.1.1 Πως επιτυγχάνεται η JPEG κωδικοποίηση
3.4.7.2.1 Πολυπλεξία με το Η.261
3.4.7.2.2 Πλαίσιο διόρθωσης λαθών του πρότυπου Η.261
3.4.7.2.3 Περίληψη του προτύπου Η.261
3.4.7.3.1 Δομή των MPEG εικόνων
3.4.8 Προγράμματα και προτυποποίηση
4. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ - ΔΙΚΤΥΑ
4.3.1 Κανάλια ροής πληροφορίας
4.3.2 Συγχρονισμός σε ΜPEG σύστημα
4.5 Ωφέλιμο φορτίο ή δεδομένα (payload)
4.6 Αποφυγή συμφόρησης για αξιόπιστες multicast εφαρμογές
5. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ VIDEOCONFERENCE
5.1 Εισαγωγή - Συστήματα videoconference
5.2 Δίκτυα και μορφές διάσκεψης
5.2.1 Διάσκεψη μέσω της υπηρεσίας POTS
5.2.2 Διάσκεψη μέσω του Switched 56
5.2.4 Διάσκεψη μέσω LAN δικτύου
5.2.5 Διάσκεψη μέσω του Internet
5.2.6 Διάσκεψη μέσω του Μulticast Backbone (MBone)
5.3 Προγράμματα videoconference που χρησιμοποιήθηκαν
5.3.1 Microsoft NetMeeting 2.0
5.3.1.3 Το Microsoft NetMeeting 2.0 είναι μία πλατφόρμα ανάπτυξης
6. ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ
6.1.1 H.320 - Τεχνικές συστάσεις
6.1.4 Η.221 6.2 Πρότυπα αλληλολειτουργίας προγραμμάτων
6.2.1 T.120 - Τεχνικές συστάσεις
6.2.2 H.324 - Τεχνικές συστάσεις
7
. ΕΠΙΛΟΓΟΣ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ7.1 Επίλογος - Συμπεράσματα - Προοπτικές
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α’
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ B’
Software Links