Οι πληροφορίες του υπολογιστή του ECHO
ΕΠΙΛΟΓΗ 1.2.3 : Οι ώρες λειτουργίας του συστήματος του ECHO

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (SCHEDULE)

O ECHO είναι διαθέσιμος 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Είναι δυνατόν να επισυμβούν διακοπές τις Παρασκευές το πρωί από τις 6 ως τις 9 π.μ. (CET) οφειλόμενες σε λόγους συντήρησης τους συστήματος.

Ελληνική σημαία κυματιστή (κίτρινη) {Σημείωση της Ελληνικής εκδοχής : CET είναι το αρκτικόλεξο της φράσης Central European Time. Στα Ελληνικά το αντίστοιχο ακρωνύμιο είναι το ΩΚΕ και προέρχεται από τη φράση 'Ωρα Κεντρικής Ευρώπης. Το Λουξεμβούργο ανήκει στη ζώνη της ώρας που ονομάζεται έτσι.}

Ελληνική σημαία κυματιστή (κίτρινη) {Σημείωση της Ελληνικής εκδοχής :

  1. Υπολογισμός της ώρας Λουξεμβούργου βάσει της ώρας Ελλάδος : Η ώρα που ισχύει στο Λουξεμβούργο υπολογίζεται αν αφαιρέσουμε μία ώρα από την ώρα που ισχύει στην Ελλάδα. Δηλαδή όταν στην Ελλάδα είναι 10, στο Λουξεμβούργο είναι 9.
  2. Υπολογισμός της ώρας Ελλάδος βάσει της ώρας Λουξεμβούργου : η ώρα στην Ελλάδα είναι η ώρα του Λουξεμβούργου αφού της προσθέσουμε μία ώρα. Δηλαδή όταν στο Λουξεμβούργο η ώρα είναι 6, στην Ελλάδα είναι 7.
  3. Τα παραδείγματα ώρας ΔΕΝ είναι τυχαία.
  4. Στα σημεία i και ii οι τρόποι είναι διαφορετικοί για να γίνουν κατανοητοί από πιο πολλά άτομα.}

Ελληνική σημαία κυματιστή (κίτρινη) {Σημείωση της Ελληνικής εκδοχής : Αν προτιμάτε ή διευκολύνεστε ξέροντας την ώρα του Γκρήνουιτς -για παράδειγμα αν βρίσκεστε εκτός Ελλάδος- τότε αυτή η σημείωση είναι για εσάς. Πρώτα όμως βεβαιωθείτε ή "ανακαλύψτε" ότι ξέρετε την ώρα του Γκρήνουιτς. Αν είστε σίγουρος τότε προχωρείστε κατευθείαν στο σημείο i.

Η ώρα Γκρήνουιτς ισχύει σε όλη τη Μεγάλη Βρετανία και όχι μόνο και λέγεται επίσης και Παγκόσμια 'Ωρα. Μια άλλη ονομασία της με την οποία ίσως την ξέρετε είναι η εξής : Μέση 'Ωρα Γκρήνουιτς, ενώ στα Αγγλικά το αντίστοιχο όνομα είναι Greenwich Mean Time, ενώ υπάρχει και αρκτικόλεξο, το GMT.

  1. Υπολογισμός της ώρας Λουξεμβούργου βάσει της ώρας Γκρήνουιτς : η ώρα του Γκρήνουιτς υπολείπεται κατά μία ώρα αυτής του Λουξεμβούργου. Δηλαδή όταν στο Γκρήνουιτς είναι 8, στο Λουξεμβούργο είναι 9.
  2. Υπολογισμός της ώρας Γκρήνουιτς με βάση την ώρα Λουξεμβούργου : η ώρα του Λουξεμβούργου είναι αυτή που ισχύει και στο Γκρήνουιτς αφού αφαιρέσουμε μία ώρα. Δηλαδή όταν στο Λουξεμβούργο η ώρα είναι 6, στο Γκρήνουιτς είναι 5.
  3. Τα παραδείγματα ώρας ΔΕΝ είναι τυχαία.
  4. Στα σημεία i και ii οι τρόποι είναι διαφορετικοί για να γίνουν κατανοητοί από πιο πολλά άτομα.}


ΕΠΙΛΟΓΗ 1.2.4 : Οι διευθύνσεις, οι τηλεφωνικοί και πανομοιοτυπικοί (fax) αριθμοί του ECHO

ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ (CONTACT) ΜΕ ΤΟΝ ECHO

ECHO : Οργανισμός Οικοδεσπότη της Ευρωπαϊκης Επιτροπής (European Commissson Host Organisation)

CORDIS : Κοινοτικές Υπηρεσίες Πληροφόρησης 'Ερευνας και Ανάπτυξης (Community Research and Development Information Services)

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ECHO/CORDIS μέσω :


ECHO

CORDIS

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
4, rue Jos Felten 4, rue Jos Felten
L-1508 Luxembourg-Howald L-1508 Luxembourg-Howald

ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
B.P. 2373 B.P 2373
L - 1023 LUXEMBOURG L-1023 LUXEMBOURG

ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
(+352) 40 116 2 200 (+352) 40 116 2 240

ΑΡΙΘΜΟΣ FAX
(+352) 40 116 2 234 (+352) 40 116 2 248

ΑΡΙΘΜΟΣ TELEX
2181 eurol lu 2181 eurol lu

ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ (E-MAIL)
ECHO.MAIL@EUROKOM.IE HELPDESK@CORDIS.LU
POSTMASTER@ECHO.LU
ECHO@ECHO.LU

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET)
Telnet echo.lu
Telnet 194.51.247.130

Αν δεν είστε σε θέση να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αρωγής (Help Desk), παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την ευκολία του γραμματοκιβωτίου (mailbox) ("ρίξτε" μια ματιά στο σχετικό αρχείο πληροφοριών (infofile) INFO MAILBOX). 'Οταν χρησιμοποιήσετε το γραμματοκιβώτιο, μην ξεχάσετε να μας δώσετε το όνομα και τη διεύθυνσή σας ούτως ώστε να μπορούμε να σας απαντήσουμε στην ερώτησή σας.


ΕΠΙΛΟΓΗ 1.2.5 : Πώς θα εγγραφείτε χρήστης του ECHO

ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ (OBTAIN) ΕΝΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ

Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΧΡΗΣΤΗ (USER AGGREMENT FORM)

Εφόσον ένας πιθανός χρήστης έχει εκφράσει ενδιαφέρον στο να γίνει χρήστης του ECHO θα λάβει μια αίτηση Συμφωνίας Χρήστη (User Aggreement) και μία αίτηση Παραρτήματος (Annexe), καθώς και ένα φυλλάδιο τιτλοφορούμενο "ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ECHO" ("ECHO DATABASES AND SERVICES"). Ο χρήστης προσδιορίζει, συμπληρώνοντας τις αιτήσεις συμφωνίας χρήστη και παραρτήματος, ποιες ΒΔ του χρειάζονται. Οι αιτήσεις επιστρέφονται στον ECHO (ταχυδρομικώς ή με πανομοιοτυπικό (fax)) και εάν κανένα από τα απαιτούμενα δεδομένα δε λείπει, ένας προσωπικός κωδικός διανέμεται.

Η ΑΜΕΣΗ (ON-LINE) ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Διαθέσιμη μέσω του κοινού (public) κώδικα ECHO, η on-line αίτηση εγγραφής έχει σχεδιαστεί για τους νέους χρήστες του ECHO οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν αμέσως πρόσβαση στις ΒΔ της επιλογής τους δια μέσω του προσωπικού τους κώδικα. Η αίτηση είναι επιλογο-οδηγούμενη (menu-driven) φιλική προς το χρήστη και επί του παρόντος διαθέσιμη μόνο στην Αγγλική γλώσσα. Μόλις όλα τα τμήματα της αίτησης συμπληρωθούν, ο κώδικας που ειδικά διανέμεται στο χρήστη θα εμφανιστεί αμέσως στην οθόνη. Γραπτή επιβεβαίωση της on-line εγγραφής θα αποσταλλεί στον νεοεγγεγραμμένο χρήστη ταχυδρομικώς.

Οι κώδικες

Υπάρχουν τριών ειδών κώδικες του ECHO :


ΕΠΙΛΟΓΗ 1.2.6 : Τα συμβάντα στα οποία συμμετέχει ο ECHO

ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ (EVENTS)

>>> ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΤΕ :

  1. Για λεπτομέρειες σχετικά με εκθέσεις
  2. Για λεπτομέρειες σχετικά με εργαστήρια (workshops) που οργανώνονται από τους NAPs
  3. Για λεπτομέρειες σχετικά με σεμινάρια που οργανώνονται από τους NAPs
  4. Για λεπτομέρειες σχετικά με συνέδρια (συνδιασκέψεις) που οργανώνονται από τους NAPs
  5. Για λεπτομέρειες σχετικά με όλα τα συμβάντα
  6. Για λεπτομέρειες σχετικά με τις δραστηριότητες ενημερότητας (awareness)
  7. Για λεπτομέρειες σχετικά με τους NAPs (Εθνικούς Εταίρους Ενημέρωσης, National Awareness Partners)


ΕΠΙΛΟΓΗ 1.2.6.1 : Λεπτομέρειες σχετικά με εκθέσεις

ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ CST ΜΟΝΟ

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με την Κεντρική Ομάδα υποστήριξης (Central Support Team) - δείτε το INFO CST.


ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ NAPS

Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ επικοινωνήστε με τα σχετικά NAP - δείτε το INFO NAP


ΕΠΙΛΟΓΗ 1.2.6.2 : Λεπτομέρειες σχετικά με εργαστήρια (workshops) που οργανώνονται από τους NAPs

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ (WORKSHOPS)

Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ επικοινωνήστε με τα σχετικά NAP - δείτε το INFO NAP


ΕΠΙΛΟΓΗ 1.2.6.3 : Λεπτομέρειες σχετικά με σεμινάρια που οργανώνονται από τους NAPs

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με τα σχετικά NAP - δείτε το INFO NAP


ΕΠΙΛΟΓΗ 1.2.6.4 : Λεπτομέρειες σχετικά με συνέδρια (συνδιασκέψεις) που οργανώνονται από τους NAPs

ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΕΙΣ)

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με τα σχετικά NAP - δείτε το INFO NAP.


ΕΠΙΛΟΓΗ 1.2.6.5 : Λεπτομέρειες σχετικά με όλα τα συμβάντα

ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ CST ΜΟΝΟ

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με την Κεντρική Ομάδα υποστήριξης (Central Support Team) - δείτε το INFO CST.


ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ NAPS

Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ επικοινωνήστε με τα σχετικά NAP - δείτε το INFO NAP


ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΕΙΣ)

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με τα σχετικά NAP - δείτε το INFO NAP.


ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με τα σχετικά NAP - δείτε το INFO NAP


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ (WORKSHOPS)

Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ επικοινωνήστε με τα σχετικά NAP - δείτε το INFO NAP


Για όσους επιθυμούν πλαίσια (frames)

Βέλος προς τα αριστερά
Προηγούμενη ιστοσελίδα
Βέλος προς τα δεξιά
Ακολουθούσα ιστοσελίδα
Βέλος προς τα πάνω
Ιστοσελίδα αφετηρίας (επόμενο τμήμα)
Βέλος προς τα πάνω
Ιστοσελίδα αφετηρίας (ενότητα της CCL)
Βέλος προς τα πάνω
Ιστοσελίδα αφετηρίας της εργασίας

Για όσους δεν επιθυμούν πλαίσια (frames)

Βέλος προς τα αριστερά
Προηγούμενη ιστοσελίδα
Βέλος προς τα δεξιά
Ακολουθούσα ιστοσελίδα
Βέλος προς τα πάνω
Ιστοσελίδα αφετηρίας (επόμενο τμήμα)
Βέλος προς τα πάνω
Ιστοσελίδα αφετηρίας (ενότητα της CCL)
Βέλος προς τα πάνω
Ιστοσελίδα αφετηρίας της εργασίας